App!mobile

Mobiltermék-fejlesztői konferencia

A rendezvényről

Az idén negyedszer megrendezésre kerülő App!mobile mobiltermék-fejlesztői konferencia a hazai szakma legnagyobb fóruma. A konferencián 60 előadó fog fellépni, köztük számos nemzetközi vendégelőadó. Jelentős frissítést hajtottunk végre az előadói gárdán, előadóink fele olyan cégektől érkezik, melynek képviselői még soha nem adtak elő a konferencián. Az idei program jónéhány kitörési pontot is tartalmaz, igyekszünk teljes piaci kitekintés nyújtani a hagyományos fejlesztői és UX témáktól kezdve a mobilhirdetéseken és az m-kereskedelmen át, egészen a vállalati mobilitásig és mobilfizetésig. Keynote előadónk Chris Chabot, a Google és a Twitter egykori fejlesztői kapcsolatokért felelős igazgatója lesz.

Beszéljünk a konszolidációról!


Idén több, mint másfél milliárd okostelefon és tablet talál gazdára. A két, szomszédos termékkategória piaca mindössze néhány rövid év alatt beérett. A növekedés lelassul, a piaci viszonyok megszilárdulnak, várhatóan hosszú időre stabilizálódnak és konszolidálódnak. A kísérleti piac átadja a helyét a termékeny kiszámíthatóságnak. A mobilplatformok műszaki szempontból beértek, a szakemberek ma már többé-kevésbé pontosan kiismerik a rendszerek nyújtotta mozgásteret, a drámai újdonságok kora lassan lejárt. Ennek megfelelően az igazán érdekes kérdéseket ma már nem a tulajdonképpeni programozás, hanem a kapcsolódó területek, a fejlesztési metodológia, humán erőforrások, a meglévő alkalmazások/eszközök hosszú távú kezelése jelenti, így ezekre a területekre mi is jobban fókuszálunk.


Megváltozott a hallgatóság, az elérhető felhasználók köre is. Az okoseszközök immár a társadalom legalsó rétegeit is el tudják érni, e termékek ma már valódi tömegtermékek. Emiatt alaposan átrajzolódott a tipikus felhasználó fantomképe is, erre pedig minden szereplőnek reagálnia kell.


Ugrásra készen


De miért is fontos ez a tömegessé válás? Több nagy iparág is az okostelefonok elterjedésére várt, mielőtt megkezdi a technológia széles körű adoptációját. A konferencián ezek közül megjelennek a legfontosabbak, az m-kereskedelem, a mobilfizetés és a média/hirdetés is. Ami közös a három területben: eddig a legnagyobb szereplők alig mozdultak, csupán tapogatóznak és tapasztalatokat szereztek. Mára azonban a hirdetési és mobilfizetési rendszerek is készen állnak a bevetésre, a széles körű elterjedéssel pedig a közönség is megvan e szolgáltatások használatához. Az m-kereskedelem vagy a nagy hirdetési pénzek megjelenése alapvetően átrendezi a sikeres és sikertelen üzleti modellek listáját, ez pedig önmagában átalakítja az iparágat. Ugyanígy a mobilfizetési platformokhoz való kapcsolódás, az azokra való ráépítkezés is izgalmas új lehetőségekkel kecsegtet a fejlesztők számára.


Appot a vállalatnak!


A BYOD és a hasonló hívószavak már lerágott csontnak számítanak a legtöbb informatikai vezető számára. A saját, belső használatú appok készítése, azok karbantartása, a saját backend felkészítése ezek kiszolgálására azonban új, izgalmas témák, amelyeket érdemes körbejárni. Információink szerint itthon is komoly problémát okoz a belső használatú appok bevezetése, függetlenül a cég mobilos stratégájáról. A konferencián a cégeknek beszállító fejlesztők és a megrendelő vállalatok szempontjából is feltérképezzük a problémát, akik (reméljük) értenek egymás szavából.


Regisztráció

A rendezvény lezajlott, a regisztrációt lezártuk.

Beszéljünk a konszolidációról!


Idén több, mint másfél milliárd okostelefon és tablet talál gazdára. A két, szomszédos termékkategória piaca mindössze néhány rövid év alatt beérett. A növekedés lelassul, a piaci viszonyok megszilárdulnak, várhatóan hosszú időre stabilizálódnak és konszolidálódnak. A kísérleti piac átadja a helyét a termékeny kiszámíthatóságnak. A mobilplatformok műszaki szempontból beértek, a szakemberek ma már többé-kevésbé pontosan kiismerik a rendszerek nyújtotta mozgásteret, a drámai újdonságok kora lassan lejárt. Ennek megfelelően az igazán érdekes kérdéseket ma már nem a tulajdonképpeni programozás, hanem a kapcsolódó területek, a fejlesztési metodológia, humán erőforrások, a meglévő alkalmazások/eszközök hosszú távú kezelése jelenti, így ezekre a területekre mi is jobban fókuszálunk.


Megváltozott a hallgatóság, az elérhető felhasználók köre is. Az okoseszközök immár a társadalom legalsó rétegeit is el tudják érni, e termékek ma már valódi tömegtermékek. Emiatt alaposan átrajzolódott a tipikus felhasználó fantomképe is, erre pedig minden szereplőnek reagálnia kell.


Ugrásra készen


De miért is fontos ez a tömegessé válás? Több nagy iparág is az okostelefonok elterjedésére várt, mielőtt megkezdi a technológia széles körű adoptációját. A konferencián ezek közül megjelennek a legfontosabbak, az m-kereskedelem, a mobilfizetés és a média/hirdetés is. Ami közös a három területben: eddig a legnagyobb szereplők alig mozdultak, csupán tapogatóznak és tapasztalatokat szereztek. Mára azonban a hirdetési és mobilfizetési rendszerek is készen állnak a bevetésre, a széles körű elterjedéssel pedig a közönség is megvan e szolgáltatások használatához. Az m-kereskedelem vagy a nagy hirdetési pénzek megjelenése alapvetően átrendezi a sikeres és sikertelen üzleti modellek listáját, ez pedig önmagában átalakítja az iparágat. Ugyanígy a mobilfizetési platformokhoz való kapcsolódás, az azokra való ráépítkezés is izgalmas új lehetőségekkel kecsegtet a fejlesztők számára.


Appot a vállalatnak!


A BYOD és a hasonló hívószavak már lerágott csontnak számítanak a legtöbb informatikai vezető számára. A saját, belső használatú appok készítése, azok karbantartása, a saját backend felkészítése ezek kiszolgálására azonban új, izgalmas témák, amelyeket érdemes körbejárni. Információink szerint itthon is komoly problémát okoz a belső használatú appok bevezetése, függetlenül a cég mobilos stratégájáról. A konferencián a cégeknek beszállító fejlesztők és a megrendelő vállalatok szempontjából is feltérképezzük a problémát, akik (reméljük) értenek egymás szavából.


Kiemelt támogatók

Programok

Válassz szekciót!

PROGRAMOK

Plenáris előadások (Színházterem)

Plenáris előadások (Színházterem)
Plenáris előadások (Színházterem)
Plenáris előadások (Színházterem)
Plenáris előadások (Színházterem)
Plenáris előadások (Színházterem)
Plenáris előadások (Színházterem)
Plenáris előadások (Színházterem)

Vállalati mobilitás szekció (Kupolaterem)

Vállalati mobilitás szekció (Kupolaterem)
Vállalati mobilitás szekció (Kupolaterem)
Vállalati mobilitás szekció (Kupolaterem)
Vállalati mobilitás szekció (Kupolaterem)
Vállalati mobilitás szekció (Kupolaterem)
Vállalati mobilitás szekció (Kupolaterem)
Vállalati mobilitás szekció (Kupolaterem)
Vállalati mobilitás szekció (Kupolaterem)
Vállalati mobilitás szekció (Kupolaterem)
Vállalati mobilitás szekció (Kupolaterem)
Vállalati mobilitás szekció (Kupolaterem)

Dev szekció (Színházterem)

Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)
Dev szekció (Színházterem)

Hirdetés és média (Madhouse terem)

Hirdetés és média (Madhouse terem)
Hirdetés és média (Madhouse terem)
Hirdetés és média (Madhouse terem)
Hirdetés és média (Madhouse terem)
Hirdetés és média (Madhouse terem)
Hirdetés és média (Madhouse terem)
Hirdetés és média (Madhouse terem)
Hirdetés és média (Madhouse terem)
Hirdetés és média (Madhouse terem)
Hirdetés és média (Madhouse terem)
Hirdetés és média (Madhouse terem)

Kereskedelem mobilon (Madhouse terem)

Kereskedelem mobilon (Madhouse terem)
Kereskedelem mobilon (Madhouse terem)
Kereskedelem mobilon (Madhouse terem)
Kereskedelem mobilon (Madhouse terem)

Mobilfizetés szekció (Jókai terem)

Mobilfizetés szekció (Jókai terem)
Mobilfizetés szekció (Jókai terem)
Mobilfizetés szekció (Jókai terem)
Mobilfizetés szekció (Jókai terem)
Mobilfizetés szekció (Jókai terem)
Mobilfizetés szekció (Jókai terem)
Mobilfizetés szekció (Jókai terem)
Mobilfizetés szekció (Jókai terem)
Mobilfizetés szekció (Jókai terem)

UX szekció (Jókai terem)

UX szekció (Jókai terem)
UX szekció (Jókai terem)
UX szekció (Jókai terem)
UX szekció (Jókai terem)
UX szekció (Jókai terem)
UX szekció (Jókai terem)

AnKERT afterparty

AnKERT afterparty

Ha tetszik a program, csatlakozz hozzánk!

Az App! a HWSW informatikai kiadó konferencia- és képzésmárkája. Filozófiánk itt is ugyanaz, mint informatikai kiadványainknál: a tartalom szent és sérthetetlen.
A tartalomhoz az arculatot pedig a mito adta.

Kapcsolat

Így juthatsz oda

  • Autóval

    A rendezvény a MOM Kulturális Központban kerül megrendezésre (1124 Budapest, Csörsz u. 18.). A helyszín nem MOM Bevásárlóközpontban található!


    Parkolni a MOM Park Bevásárlóközpont vagy a Larus Étterem és Rendezvényközpont mélygarázsában lehet, amely a Jagelló útról közelíthető meg. A parkolás mindkét helyszínen fizetős.

  • Tömegközlekedéssel

    A Széll Kálmán tér vagy a Déli pályaudvar felől érkezve a 61-es villamos Csörsz utcai megállójánál kell leszállni, a Ferenciek teréről pedig a 8-as vagy 112-es busz BAH-csomópont megállójáig kell utazni, innen a Gesztenyés-kerten keresztül pár perces sétával elérhető a MOM Kulturális Központ (1124 Budapest, Csörsz u. 18.). A helyszín nem MOM Bevásárlóközpontban található!

scrollTop